Megjelent a GeoMetodika online földrajz szakmódszertani folyóirat 2018. évi 2. száma (2. évfolyam 2. szám). A GeoMetodika folyóirat célja a magyar földrajzoktatás módszertani színvonalának emelése a korszerű tanítási és tanulási módszerek megismertetésével, terjesztésével. Az értékes hagyományos földrajztanítási módszerek megőrzése mellett kiemelten fontosnak tartjuk a földrajz tantárgy képzésben, állampolgári, gazdasági és fennarthatósági nevelésben betöltött jelentőségének felismertetését, valamint társadalmi elismertségének emelését.
A folyóiratszám ide kattintva érhető el.
A GeoMetodika folyóirat összes megjelent számát itt találja.
Kellemes szakmai feltöltődést kívánunk!
A GeoMetodika 2018/2. számban megjelent tartalmai:
TANULMÁNYOK
- KISS JUDIT – REYES NUNEZ JOSÉ JESÚS: Térkép alapú együttműködés a középfokú földrajzoktatásban – A Google Maps alkalmazásának tesztelése egy budapesti gimnáziumban
- SZILASSI PÉTER – SZŐLLŐSY LÁSZLÓ: Földrajztanárok földrajz kerettantervekről alkotott véleménye online kérdőíves felmérés alapján
MŰHELY
KALEIDOSZKÓP
- KAPUSI JÁNOS – BODÓ TAMÁS: Óriás-hegység – a név kötelez?
KITEKINTŐ
- CSAPÓ TAMÁS – GUBA ANDRÁS: Az Euroscola-program és szerepe az Európai Parlament munkájának megismertetésében
- PÁL VIKTOR: A felsőoktatási intézmények a közoktatás és az ismeretterjesztés szolgálatában Általános és középiskolások által igénybe vehető kiállítások és programok a Szegedi Tudományegyetem Földrajzi és Földtudományi Intézetében